impact rapport

We begonnen Elements in 2010 met het idee dat we sales vertegenwoordiging en distributie beter, anders en vooral meer bewust konden aanpakken. Tien jaar verder is Elements geëvolueerd naar een bedrijf waar 20 mensen samenwerken om die visie naar buiten te brengen. Niet enkel in België, maar ook in Nederland, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk.


Als brug tussen merk en retailer hebben we altijd de mogelijkheid gehad om veel op te steken van onze partners. Ze inspireren ons doorheen de jaren. Vandaag willen we delen hoe we die kennis in de praktijk toepassen.


Het beperken van de klimaatcrisis, dé uitdaging van de komende 10 jaar, vergt een verregaande ecologische en sociale kentering in onze maatschappij. Onze sector speelt hierin ook een rol. Via deze weg willen we aantonen hoe we ons werk meer bewust trachten aan te pakken door maatschappelijk verantwoord te ondernemen. 

De natuur maakt deel uit van onze familie, dus we proberen haar zo goed mogelijk te beschermen. 


Ontdek het volledige impact rapport hieronder.

Share by: